Erdei sorozat - Forest series





RENDELHETŐ!! a laszlogal82@gmail.com vagy tel: 0741530656 Hívjon most!
Magyar és Angol nyelven, ugyanazon DVD-n
AVAILABLE NOW!! in laszlogal82@gmail.com or tel: 0741530656
English and Hungarian on the same DVD
"A történetek a Felső-Háromszéki-medencében játszódnak.
Olyan látásmódon keresztül láthatjuk az erdei élővilágot, amihez majd testközeli jelenlét szükséges. Szó esik az embereknek a természethez való viszonyáról és arról, hogyan kéne viselkedni ahhoz, hogy a természet befogadjon. A primitív állatok azon szokásaiból és viselkedéseiből emel ki néhányat, amelyeket a fejlett emberiségnek nem ártana újratanulnia vagy éppen elgondolkodnia azon, hogy az mennyire helyes a mindennapi életben. A felvételekhez semmilyen ember által alkotott létesítmény nem volt használva és esélyük volt az állatoknak mind az elmenekülésre mind pedig a támadásra. A figyelmes nézők láthatnak és hallhatnak, olyan KIS részleteket, amelyek NAGY félelmeket oszlathatnak el."
A sorozat folytatódik!


2014. január 24.

Emberiség kitakarva

Ezúttal csak néhány sor és hagyom a hegyi beszédet, hagyom, hogy a hegy beszéljen. 
Kedve szegett az ember, ha ködben van, de...
...ha tesz érte valamit és kezd kilátni belőle...
 ...ráébred, hogy nemhiába tette meg azokat a nehéz lépéseket.

 Az biztos, hogy ha otthon marad, vajmi kevés az esélye, hogy valami történjen vele.
 Van akinek már a minimum, két fénykép, megéri a fáradtságot és általában nem marad ennyivel.
 Khmm...szóval, a hegyek így néznek ki városok, épületek, emberek nélkül
 mint amikor frissen mosott ágyneműt húzol föl
 csak ülsz és nézed, mennyire tiszta minden

Mit lehet itt átélni? Háh...menj és keresd meg! mindenki mást fog majd találni!

azt elárulom, mit nem fogsz találni: kifogásokat, azok otthon maradtak :)





4 megjegyzés:

  1. Azt ugyan nem értem, hogy az emberiségből itt mit takartál ki, de talán nem is kell mindent érteni. A képek nagyon jók ismét, tetszenek a nagyobb méretűek. Egyébként hol készült mindez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az emberiségből majdnem mindent: a völgyekben a települések egyáltalán nem látszódnak, nem zavarnak be a képbe.

      Törlés
    2. Akkor azt hiszem én értettem félre a "kitakarni" szót. Én úgy értelmeztem, hogy kitakarva mint felfedve, megmutatva, a betakarni, elrejteni, stb. ellentéteként. Épp azért nem értettem, hogy hol van itt bármi is kitakarva, hiszen a felvonó az egyetlen ami néha látszik az emberi világból. :)
      A hol készült az titok? :) Biztos sokan fölismerik, de én még nem jártam itt..

      Törlés
    3. Igen, pont erre gondoltam, hogy megtortenhet a felreertes. De nem gond. A kepek e bucegi hegyen keszultek, nem titok :-)

      Törlés